Monday, January 21, 2013

Međunarodni Dan zagrljaja!

Bonjour! Le Oink!

Da li ste znali da je danas međunarodni Dan zagrljaja? Niste! Jeste?!
U svakom slučaju trk i zagrlite nekog, ulepšajte dan!

izvor




Pošto je dan vezan za ljubav a od svih zemalja nekako je najčešća asocijacija Francuska kao zemlja romantike, strasti i ljubavi, danas bih volela da Vam predstavim lak iz La collection de France, koja je lansirana u jesen 2008 i koja je i do dan danas izuzetno popularna.
Neki lakovi poput čuvenog Žaka su dobili status kultnog u OPI kolekciji.

Ipak, danas želim da Vam prikažem jednu drugu boju iz te kolekcije, pravu vamp, ženstvenu nijansu pod nazivom Yes... I Can-Can! koja je po meni nepravedno zapostavljena!
Ova nijansa nije sada neka inovacija među bojama ali spada u one klasike koje laskaju svakoj ruci i koje bi svaka žena trebala da poseduje.
Boja je tamno ljubičasta sa jako pristutnim crvenim podtonom a dubinu joj daje prelepi shimmer roze-ljubičasto-srebrno-zelene mešavine! Diskretan u zatvorenom, lepotan na suncu!
Ovo Vam je inače finiš poput onog npr kod Lincoln Park After Midnight laka.


Formula je odlična, 2 sloja su dovoljna za potpuno prekrivanje, nešto sporije se suši nego ostali OPI lakovi ali je završnica visokog sjaja!
Ovaj predivan lak može još uvek da se nabavi kod nas, ne smem da tvrdim ali mislim da je deo stalne kolekcije.

Uživajte u današnjem danu, ne zaboravite zagrljaje,
ljubi vas i grli Vaše Prase!

23 comments:

  1. aaaaaaaa, i tebe grlim onda :D
    ahahah, nisi normalna! super su slicke i ovaj lakice je jako lep...
    pa zasto mi to radis?! zasto?
    zlo prase, zlo!

    ReplyDelete
  2. Stvarno je lep... Nisam primetila tu boju.
    Divno ti stoji.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lepo ja kažem da je nepravedno zapostavljen!
      Hvala :*

      Delete
  3. au, zapostavljen izgleda! a prelep!

    ReplyDelete
  4. Božanstven je, a sad me zanima i kojim aparatom slikaš kad se i shimmer tako dobro vidi! E da, hug hug hug kad je već takav dan ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ništa bez zagrljaja, molim Vas! :*
      Aparat nije ništa spektakularan ali nije ni loš, ok su slike... Canon Digital IXUS 85 IS.
      Hvala Zetu na njemu!

      Delete
    2. Jaoo kakva boja, predivan je! I da naravno zagrljaj :)

      Delete
  5. JA sam cula danas na radiu dok sam radila, da je dan zagrljala :D
    Predivna je boja laka!

    ReplyDelete
  6. Divan je! Jako, jako, jako lepa boja :)

    ReplyDelete
  7. Blog je savrsen, upravo sam ga celog pregledala :) mnogo mi se dopada ideja da je posvecen iskljucivo OPI lakovima, koje i sama obozavam. Posto primecujem da ih imas bas dosta, sta mislis o ideji da napravis i poneki post sa poredjenjima slicnih nijansi? Znam da bi meni a verujem i mnogim drugima ovo bilo veoma korisno.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Naravno, biće i toga a i otvorena sam za sve predloge!
      Hvala ti :*

      Delete