Saturday, January 5, 2013

Yoga-ta Get This Blue!


Oink drugari!

Danas putujemo u Indiju jer je zvezda ovog posta deo prolećne kolekcije 2008.





Iako je danas ružan i tmuran dan, bio je savršen u saradnji sa aparatom te je i boja ispala poprilično verna.
YGTB! je u osnovi tamno, morsko plava boja prepuna prelepog teal shimmera koji mu daje neku ''dubinu''.
U samoj bočici može se videti i neki ljubičasti odsjaj ali njega nema ni u tragovima na noktima.
Inače, danas sam ga prvi put isprobala i oduševljena sam kako formulom (2 sloja), brzinom sušenja tako i elegancijom!
Baš bi mi bilo žao da sam propustila ovu lepoticu!



Od srca Vam preporučujem ovaj lak jer je zahvalan za kombinovanje zato što jednako dobro ide i uz neki jeans look ali i neki elegantniji.

Do ponovnog druženja,
ljubi vas Prase!

26 comments:

  1. uf, obozavam ovakve boje, podsecaju na more :)

    ReplyDelete
  2. divan je, ali na sreću (ili na nesreću, kko se uzme :D ) imam dosta sličnih!

    ReplyDelete
  3. Wow, jedan od najlepsih OPI plavaca! Kao sto mu i ime kaze...
    Da, bas za more, za vecernju setnju.
    Ja sam ga preskocila jer, sto kaze shine eye, imam dosta slicnih uzetih pre njega, mada kad god ga vidim pozelim ga opet.
    Divno ti stoji.

    ReplyDelete
  4. Nije boja koja je prva asocijacija na Indiju, ali je nesumnjivo prelep!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, ni meni nije bas plava medju asocijacijama ali mislim da Suzi bas voli plavo :)

      Delete
  5. Malo Prase, drago mi je da si otvorila blog, jer te i ja "znam" s foruma. :-) Tamo si nam toliko korisnih savjeta dala, da sam najmanje očekivala da će biti vezan za OPIće.
    Ja bih voljela da je bio vezan za šminku, konkretno, za Artdeco. :-D
    Sretno!

    ReplyDelete
    Replies
    1. :*

      Eto na kraju ja potpuno(ne)očekivano završih sa lakovima :D

      Delete
  6. Prelep lak, odsjaj je fantastičan!

    ReplyDelete
  7. Sreća pa sam prilično imuna na plavce inače bih ga morala uzeti odmah sada odmah.

    ReplyDelete
  8. Fenomenalno ti stoji Yoga! :clap-clap:

    ReplyDelete
  9. Opet ja! :D
    Prasence, da li razmišljaš o engleskom? Ovako kvalitetni lakovi i nokti i te kako zaslužuju i međunarodnu pozornicu. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jao hvala ti :*
      O engleskom ne razmisljam... jos uvek! :shy:

      Delete
    2. Slazem se sa Jipi, razmisli i o engleskom!

      Vidi ovo, sa OPI sajta: http://opi.com/blogroll/

      Pise da je, za sada, samo za US sajtove, ali opet postoji mogucnost ako je sajt internacionalni.
      Pokusaj da apliciras, blog ti je sjajan i bilo bi predivno da se nadje na OPI sajtu.

      P.S. Izvinjavam se ako nisam smela da ostavim link.

      Delete
    3. Ej Vas dve, lude ste :)
      Nisam znala za ovo, moracu da prelistam pazljivo, mada ja nisam bas najzadovoljnija svojim engleskim pa se jos uvek ne usudjujem na taj korak.

      Delete
    4. Mozda ni ne mora da bude na engleskom da bi upala na OPI sajt. :)
      Nisam pregledala detaljno, ali cini mi se da ima i ruskih blogova...

      U svakom slucaju, imamo za tebe velike planove. :lol:

      Delete
    5. :)

      Ako nam Suzi ne napravi jednu Serbian kolekciju, nista nismo uradili!

      Delete
  10. BCC je moj apsolutni favorit, ali i ovaj duboki plavac je pravi biser u kolekciji!

    Jos jednom, cestitam na blogu! :*

    ReplyDelete
  11. Lepa plava nijansa :) Ali pored Chanelovog Blue Satin i Dior Tuxedo, ovaj bi mi bio visak. A kad se samo setim, nekada nisam imala ni jedan plavi lak, a danas sigurno oko 7-8 u razlicitim nijansama :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Višak :) ? Kod nas nema viškova, svaka nijansa je za sebe :D

      Delete
  12. Uh, prelep je!
    Mnogo volim tamno plave lakove.. Tebi odlicno stoji! :)

    ReplyDelete
  13. divna boja! volim ovakve nijanse :)

    ReplyDelete
  14. predivan plavko :)
    bas ima mocan sjaj :)
    prase, posto imas jako lepe nokte i zanoktice (pu-pu da ne ureknem XD), mozes napraviti i neki post o nezi ruku :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Imam u planu jedan takav post, drago mi je da i Vi prizeljkujete :*

      Delete