Tuesday, February 5, 2013

Thanks A Windmillion


                                                      Pozdrav svima!


Divan sunčan dan, nemam obaveza koje zahtevaju neku primereniju boju na noktima i mogla sam sebi da ispunim ćef i namažem jednu od meni najdražih boja bez obzira na godišnje doba - mint!
OPI je u okviru Holandske kolekcije izbacio jednu zanimljivu varijaciju na ovu nijansu i ja sam prosto zaljubljena u nju!





Ova mint nijansa nije drečeća, dosta je smirenija i ima taj prigušeni ton. Po blogovima je opisuju i kao boju ''morske pene'' što je ok ako imamo na umu neku od onih zelenkastih nijansi mora.
Vrlo nosiva u raznim varijantama a najlepše ide na kraće nokte i uz neke braon, teget, ljubičaste ili prljavo roze odevne komade, bilo da su casual ili nešto elegantniji.



Formulom nešto u početku nisam bila oduševljena, malo mi je bila krečasta?! Čak sam do današnjeg mazanja imala otpor prema ostalim kremastim, divnim nijansama jer sam pomalo bila razočarana. Opet boja je bila ta zbog koje sam sve oprostila, dodala 3 kapi thinnera i sada, kada sam ponovo mazala nemam ni jednu jedinu zamerku jer se maže kao san. Divna krema, dobro pigmentovana gde su 2 tanja sloja dovoljna za potpuno pokrivanje.
Da se razumemo, nije se on pre loše mazao ali sama konzistencija laka nije bila po mom ukusu.

Ako volite luđe boje, ako volite mint, obavezno obratite pažnju na ovog lepotanka jer ga vredi imati u kolekciji!

Do sledećeg kuckanja,
ljubi Vas Prase!

P.S. Bacila sam se u pripremu posta o nezi, očekujte ga uskoro!



28 comments:

  1. Slatka boja, ali ipak više volim pravo drečavi mint. Makar je ovo divno za neke umjerenije kombinacije i prilike...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, sjajna nijansa za one koje bi htele nešto umereniju varijantu :)

      Delete
  2. Ta seafoam green je veoma neobična boja. Znam jer sam je nedavno i sama imala na noktima. Nisam sigurna da li mi se dopada ili ne, ali svakako privlači pažnju svojom neuobičajenošću. Dobro je što si konzistenciju laka uspela da prilagodiš svojim prohtevima. Mislim da u lakoholičarskom svetu nema mnogo gorih stvari od boje koja ti se sviđa, a loše se maže.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeste, skroz neobična :) Prvi put kada sam je mazala, bilo mi je interesantno na rukama ali na nogama aaaaaaa užas!
      Međutim, svakim mazanjem i gledanjem u bočicu moje mišljenje se menjalo i sada sam skroz naskroz zaljubljena u ovu boju! :D

      Delete
  3. AAAH, jes! Zamuljana boja - moja omiljena! Obozavam boje za koje ne mogu tacno da odredim koje su. :)

    ReplyDelete
  4. ahahah, ovo je neverovatno! baš sam danas zagledala svočeve i pitala se zašto mi nije na wl i ekspresno ga ubacila u istu, a ti se par sati kasnije pojavljuješ sa postom! ja volim prave mint na drugima, ali na sebi ne, dok mi je ova varijanta odlična! super ti stoji!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eto, telepatija! Ja već danima želim da ga mažem i napokon sam mogla danas :D
      Divan je, taman bi ti odgovarao jer nije drečav!
      Hvala :*

      Delete
  5. Svidjaju mi se ove nijanse izmedju jake i pastelne. Lepo ti stoji :)

    ReplyDelete
  6. Obozavam ga! Boja je savrsena. I moj je bio malo gusci nego sto treba, jos nije radio thinner ali za sledece mazanje ce morati.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne samo da je bio gust, možda mu to i ne bi zamerila, nego se sušio nekako krečasto, ne znam ni sama.. baš sam onako bila pomalo razočarana formulom.
      Međutim sada je druga priča, sada ga skroz obožavam :)

      Delete
  7. Lepa neobicna bojica. Ne mogu da se setim na sta me asocira. Svidja mi se! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja sam juče ceo dan pokušavala da se setim jer me asocira na nešto i nisam do sada dokučila na šta :D

      Delete
  8. boja je fenomenalna! bez razmisljanja bih je nosila :)

    ReplyDelete
  9. Bas je fina bojica... Stvarno je nosiva. :)
    Lepo ti stoji.. I svidja mi se sto cesto napises uz koje boje garderobe kombinujes lakove. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma što je duže nosim to više shvatam da i nije baš toliko luda za neke ozbiljnije prilike... ako ovako nastavim, proglasiću je i office friendly bojom :D
      Što se tiče garderobe, to je ono što me u trenutku inspiriše i što imam na sebi i onda se i sama oduševim kako nešto od to dvoje istakne ono drugo, pa se dalje bacim u razmišljanje :)

      Hvala :*

      Delete
  10. Okej, sada moram i njega da probam! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Taman da ti vratim za ono što mi uradi sa TMF :D

      Delete
  11. Lepa boja. Ali da ima mali shimmer, bio bi savrsen po meni. Svraka sam, sta cu :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne bih imala ništa protiv da postoji i takav primerak :)

      Delete
  12. joše jedan krasotan u tvojoj kolekciji... zavidim *.*

    ReplyDelete
  13. pretty color! i'm a new follower, would love if you would follow me back on my blog! : )

    http://myprettynailz.blogspot.com

    ReplyDelete