Friday, March 15, 2013

And the winner is...



Ta-na-na-naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Dobro jutro prasići!

Napokon je stigao petak a kao što znate prošlog sam objavila svoj prvi giveaway! Ne znam za Vas ali ja sam ga iščekivala baš željno!
Da ne dužim previše jer to u ovakvim situacijama mrzim, moram samo još da napomenem da su dupli komentari sa mail adresama naravno spojeni kao jedan i da se jedan komentar nije računao po želji autorke. Mr. Random je malopre odradio svoje i srećno prase-dobitnik je...




Srećno Prase pod brojem 22 je



Čestitam joj od srca, mail je već poslat a svima više sreće sledeći put jer je ovo tek prvo poklanjanje. Hvala Vam što ste učestvovali, hvala što me pratite, podržavate i komentarišete!

Sve Vas ljubi Vaše Prase!



13 comments:

  1. Cestitam! Bez obzira sto sam ucestvovala i sto sam zelela lakic, ipak sam se potajno nadala da ce otici u ruke devojci kojoj bi to bio prvi OPI :)

    ReplyDelete
  2. Girly, u zdravlju da ga ponosno nosis i jos puno OPIca da kupis :)))))

    ReplyDelete
  3. Hvaaaaaaaaalaaaaaaaaaa svima na čestitkama, i hvala Malom Prasu još jednom, i službeno preko bloga :)) Baš sam sretno prase oink oink :)))

    ReplyDelete