Friday, April 12, 2013

Bond... James Bond MAGNETIC


Pozdrav dragi moji!

Danas je petak i na forumu imamo novi zadatak - magnetne lakove. Imam samo jedan a nekada sam mislila da neću imati nijedan. Kada je OPI izbacio svoju mini kolekciju, bio je to znak da treba da probam i mogu Vam reći da je baš super fora!




Bond je jedan od tri magnetna laka novogodišnje (holiday 2012) kolekcije sa kojim je OPI zakoračio u svet magneta. Po meni, iako nemam iskustva sa magnetnim lakovima, vrlo uspešno su iskoračili i nadam se da neće i stati na ova tri.



Ono što me je posebno oduševilo jeste sam magnet i lakoća korišćenja, tako da i najsmotanije osobe mogu da urade lepo manikir. Postoji mali žljebić koji prislonite na zanokticu, taj anatomski momenat upravo i čini sam proces lakim. Takođe, vrlo elegantno izgleda.



Sama osnova laka je boje zlata gde se prožimaju nijanse starog zlata i bežikasti tonovi. Kada se lak namagnetiše dobija se šara u tonovima srebra, osnovna boja dostiže punu, žuto-zlatnu boju a zbog zmijskog paterna to baš deluje luksuzno i šik.

Sam proces magnetisanja je vrlo jednostavan i najbolje je raditi nokat po nokat - nanesete bazu, zatim po jedan sloj na sve nokte, taman će proći par sekundi dok to uradite i onda počnite pojedinačno, nokat po nokat, namažete drugi sloj i odmah prislanjate magnet i držite 10-15 sekundi.



Formula je nešto tanja ali su dovoljna dva sloja i sve se brzo suši. Divno sija.
Takođe, kod Cajke možete videti drugi magnetni iz ove kolekcije - Morning, Moneypenny.

Kako se Vama čini? Volite li magnetne lakove?

Uživajte u petku,
ljubi Vas Prase!


47 comments:

  1. Cajka lajki Bondića na tebi :D
    Nadam se da ćeš uloviti Silvu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :*

      Joj i ja bih volela, mada kajem se i za Moneypenny, ono je bila odlična cena na Sajmu!

      Delete
  2. Divan :)
    Nisam nikad razmisljala o magnetnim, ali ovo stvarno mocno deluje! :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisam ni ja ali ovo nisam smela da propustim i ne kajem se, eto želim i preostala dva :)

      Delete
  3. ja mislim da sam ja presmotana za to i umazala bih se garant, ne znaš ti šta znači najsmotanija osoba :D

    odličan je, nema šta!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma kada sam ja uspela, koja sam anti-talenat za ovakve stvari, verujem da bi svako :)

      Delete
  4. Lepo :) NIsam do sad probala ni jedan magnetni lak. Nekako me uvek ipak privuce neki drugi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I meni je ovo prvi i jedini za sada ali baš mi se dopada :)

      Delete
  5. Prase se namagnetisalo! :) Samo da znas da sam ljubomorna na obe! :P Mnogo mi se dopada!

    ReplyDelete
  6. Nisam još isprobala nijedan magnetni lak, ali biiiiig like za ovaj :D uzorak koji se dobije jako mi se sviđa :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baš je elegantan, zato me je prvi i privukao plus ovo je totalno moja boja :)

      Delete
  7. Ja sam bila ubedjena da su ovi magneti teska kicerica, jer ne volim nail art, ali ovaj zlatni na tebi predivno izgleda.

    Koliko su kostali na Sajmu kozmetike, a koliko su inace?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisu, divni su zaista, prva ja ne volim kičeraj :D

      Na Sajmu su bili 1.000rsd a inače u apotekama su 2.300rsd, baš dobar deal :)

      Delete
    2. Zaista dobra cena! Ja od one guzve nista nisam videla..

      Delete
  8. Fora mi je ova šara, nisam je dosad čak ni videla. Imam čitav jedan magnetni i namazala sam ga čitala dva puta :D

    ReplyDelete
  9. svaki ut me iznova zadivis svojim noktima i lakovima. sta god da stavis lijepo ti stoji prema boji koze. i koji je to forum?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jao prvi put da nisam linkovala, ranije već jesam, u pitanju je ana.rs

      Hvala :*

      Delete
  10. bas je nekako...zmijast :D mnogo dobro izgleda!
    a iggy pig je legenda :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oduševila sam se kada sam videla sličicu! :)

      Delete
  11. Predivna je sara! :) Svidja mi se sto nije uobicajena.. I bas ide uz ovu boju, super je efekat! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeste, cela kombinacija je zaista vrhunska :)

      Delete
  12. Da. Sad baš razmišljam, možda sam bila too harsh...ali ovako nešto nisam mazala ni kada sam mazala druge boje...prosto je tako.

    Uživaj u svojoj kreaciji, though, kao što umeš!

    ReplyDelete
  13. Wow, kako je lep... Ja nikad nisam probala magnetne lakove, bio bi red da vidim kako to izgleda na mojim noktima :)

    ReplyDelete
  14. totalno coool!!! Moram ovo da nabavim., Ali odmah!!! :) Prase ti si zarazno!!!

    ReplyDelete
  15. nisam nikada čula za magnetne lakove, ali moram reći da ovo super izgleda tako da mislim da ću probat.

    hvala na čestitki:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Probaj obavezno, baš je interesantno :*

      Delete
  16. magnet im je predobar, mislim najbolji odnosno najpraktičniji od svih do sada :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisam nikada pre probala magnetne ali mi se čini da su napravili jako dobar tj. lak za korišćenje :)

      Delete
  17. izbjegavala sam magnete, nekako mi se činilo previše kičasto, ali ovo je zakon, uz neki jednostavan outfit, super detalj. boja mi se jako sviđa, u zadnje vrijeme nešto mi zapinju za oko te boje starog zlata.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, da baš je dobar detalj, glamurozno deluje. Slike ne mogu da dočaraju u potpunosti lepotu i stvarno nije kičerica :)

      Delete
  18. Malo Prase !!!

    Dolazim k tebi da i meni napraviš ovako divne nokte !!!

    Oduševljena sam <3

    ReplyDelete
  19. Divan, divan, divan, taj Bond baš zna očarati :)

    ReplyDelete
  20. Kako je ovo meni ovaj post promakao :D? Jedan dan mi trokira kompjuter i odmah propustim nesto :D.

    Nikada nisam radila sa ovom cudno-zanimljivom napravom, ali vidim da je jako popularna. Jako mi se dopada, ali se bojim da bih ja pametna tu nesto lose odradila i da ne bi bilo lepo na nokrima :smotana:

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma nema šanse, kada sam ja uspela, garantujem da bi svako :)
      Baš su olakšali ovim dizajnom magneta!

      Delete
  21. Divan efekat!
    Sto godina se kanim da kupim te magnetic lakove i nikako da se nakanim:-P
    Mnogo mi se svidja kako je ispalo,moram da ih isprobam vec jednom!

    ReplyDelete