Thursday, April 18, 2013

OPI Top Coat VS Seche Vite Dry Fast Top Coat


Pozdrav ženske!

Danas sam odlučila da Vam ispišem koju reč o ova dva top coat-a i nadam se da će nekome pomoći pri eventualnom izboru.
Do pre godinu ipo dana mene oni nisu interesovali a iskrena da budem nije se toliko ni pričalo o njima u mom okruženju pa sam tako godinama bila u blaženom neznanju. No, hvala Bogu na ženskim forumima i blogovima, otkrih i ja čari ovih danas neizostavnih pomoćnika za savršeni manikir.



P.S. Otkrih ja mnoge čari kao i većina Vas pretpostavljam, zbog čega su naši novčanici uvek u fit formi, retko kada imaju višak, jel da?




OPI Top Coat sam dobila u setu zajedno za njihovim neon lakovima i to je mini pakovanje od 3,75ml što je idealno za probu. U mom slučaju se zaista pokazalo kao idealno jer sam posle jedne probe shvatila da ovaj top coat nije po mom ukusu i živa bih se pojela da sam kupila full size bočicu.



A zašto bi se pokajala? Zato što se beskonačno dugo suši i na kraju ćete ipak dobiti ulubljenja dok proveravate i nakon 15-20 minuta da li je suv ili otiske od posteljine sutradan ujutru. Ok, nigde ne piše da je ovo brzosušeći tc ali ovo je zaista sramno jer OPI obožavam i očekujem najbolje! Takođe par prijateljica čije preporuke izuzetno cenim, požalilo se kako se zgušnjava u rekordnom roku a čak mu ni thinner ne pomaže.
Ok, da ne bude da je ovo totalni promašaj, ono što bih pohvalila jeste izuzetan sjaj koji ostavlja i deluje prirodno tj. nema onog efekta ''geliranih noktiju'' a velika prednost je i što ne povlači lak. Isto tako nema mehurića i solidno pegla greške. Blagog je mirisa i ne sadrži štetne sastojke. Ova mini četkica nije najzgodnija za mazanje ali možete se snaći dok je veća četkica samo savršenstvo.
Isto tako bih kao prednost navela što može da se uzme ovo mini izdanje (samo u Nail Line-u može posebno da se kupi, obično se dobija u nekim mini setovima) koje jeste skupo ali super da probate.
Cena mu je kao cena standardnog laka (kao i militraža) pa kako gde ubodete.

Seche Vite Dry Fast Top Coat je moj prvi top coat i za sada jedini jer ne nameravam da ga menjam u skorije vreme! Jeste da sadrži te grozne, štetne sastojke i ima neprijatan miris ali dok god sedite pored prozora, scena je Vaša!



Ono čime me je ovaj tc kupio jeste brzina sušenja - za nepuni minut vi ste spremne za akciju. Danas ne mogu da zamislim moj kompletan manikir bez njega što se da primetiti i na gornjoj sličici gde se vidi da sam se obskrbila za duuugi period. Pored neverovatne brzine sušenja, plus mu je i sjaj koji ostavlja. Nema potrebe da se brinete ako ste napravili neku grešku, ovaj tc pegla sve poput magije. Čak i sutradan.
Ono što bi nekima možda smetalo, pored sastojaka i mirisa, jeste izgled pominjanih ''geliranih noktiju'' a ume i da povuče lak. Meni se to obično dešavalo ako ga lepo od ivice  (gde ste naneli lak, pri tome vodite računa da ne zakačite zanoktice) do ivice (pa i oblaganje ivica noktiju) ne nanesem a i zavisi od formule do formule, mada ne mogu da generalizjem sa kojom najbolje/najgore sarađuje jer zavisi od slučaja do slučaja, bukvalno. Četkica je sasvim ok i jedna kap je dovoljna da se ravnomerno nanese.
Što se tiče zgušnjavanja, meni se zgusne pri dnu tako da smatram ovo odličnom investicijom jer ga eksploatišem skoro do poslednje kapi.
Cena za 14ml je 490rsd dok je ovo mega pakovanje koje sadrži levak, 118ml + 14ml oko 1.800rsd što se svakako najviše isplati.

Eto, to bi bili moji utisci a sada bih volela da čujem Vaše preporuke!

Do novog tipkanja,
ljubi vas Prase!



74 comments:

  1. obožavam Seche <3
    ali ja volim i taj njegov miris :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ha ha ha ma ni meni ne smeta, valjda sam otupela :D

      Delete
  2. Opi nisam probala jer sa citala da ne valja ali Sache Vite obozavam...ne znam sta bi bez njega.Miss Sporty ima bazu i top coat u 1 laku i ok je ali samo kao top coat jer kad ga koristim kao bazu nokti pocnu strasno da se listaju :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja sam koristila pre neku MS bazu, uništila mi je nokte!

      Delete
    2. Jao, ne mogu da verujem, ja sam odjednom kupila neke nove lakove, to MS ****** i essence btg tc i primetila sam da su mi nokti isuseni, i jos se pitam sto niko ne kritikuje taj tc, bacila sam ga, onda sam pala u iskusenje i lakove da eliminisem, ali mi nikada ne bi palo na pamet da je baza uzrocnik! Hvala na ovoj informaciji!

      Mozda ne bi bilo lose da se napravi neki post o tome sta ti je sve lose uticalo na nokte, pa da izbegavamo to.

      Delete
    3. Pokušaću i to da izvedem, mada sam to generalno pomenula ovde
      http://oinkifyouloveopi.blogspot.com/2013/02/kako-prase-neguje-papke.html

      Delete
  3. Seche je bio moj prvi TC ali nisam ni izbliza bila zadovoljna njime kao što si ti. Pored jakog mirisa počeo je da mi se zgušnjava nakom jedva potrošene 1/3 i to tako da se iz bočice na četkici razvlačio kao žvakaća guma. Dok je radio posao bio je ok, međutim, čim je malo počeo da se zgušnjava ostavljao je mjehuriće, povlačio lak, itd itd. tako da sam završila s njim za sva vremena i nisam željela ni da mu pružim drugu priliku.

    Sad koristim Essence TS, jeste da ga je malo teže nabaviti ali snalazim se i njega vjerovatno neću mjenjati.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, taj svi hvale ali dok je mogao da se nabavi, ja nisam koristila tc a sada ko zna kada ću uspeti da ga nabavim...

      Delete
    2. Ja srećom često putujem a rodni grad mi je na granici sa Hrvatskom gdje nema nestašice TS-a pa se snalazim. Ali saosjećam sa svima koji ne mogu da ga nađu.

      Delete
    3. Uh aš imaš sreće što možeš da nabaviš ono što ti odgovara!

      Delete
  4. Vrlo retko sam lakirala nokte dok nisam otkrila Top Coat! Savrsen proizvod!

    Ranije sam koristila neki Mavala minute quick-finish i bio je ok.

    A onda sam dobila jos bolji - Poshe top coat. Taj moze da se kupi samo u Americi (koliko sam obavestena) ali moze da se naruci preko Neta (nisam probala, imam jos uvek zalihe). Preporucila mi je drugarica koja je koristila i Seche i rekla da je rezultat isti, osim sto ovaj nema stetne sastojke. I nikad mi nije povukao lak, a ne pazim mnogo kada ga nanosim. Pegla greske, ima efekat gela, a meni se to jako dopada.

    Koristim i Mac top coat koji se takodje brzo susi, ok je, ali nema efekat gela i ne pegla greske toliko dobro kao Poshe.

    Trebalo bi da je Essie good to go odlican. Taj mi je sledeci na redu, jer moram da nadjem zamenu za Poshe, a Seshe ipak necu zbog sastojaka.

    A na OPI top coat se svi zale. :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uh i ja planiram da se dočepam tog Posha jer ga zaista svi hvale i taj me baš zanima! Za Essie sam čula takođe pohvale pa ga možda i probam kao i Mavalu.

      Delete
  5. dekantuj mi molim te malo od Sešea, poneću praznu flašicu :D
    ahahah, super je i ja ga volim.
    mi smo u vezi. srećni smo i volimo jedno drugo :))))

    ReplyDelete
  6. A ja sam baš u potrazi za dobrim TC, hvala ti :D

    ReplyDelete
  7. Odlican post Prasence! Ja obozavam taj gelirani izgled koji daje Seche :P

    ReplyDelete
  8. Ja nisam probala ni jedan ni drugi al uskoro cu morati da predjem na Seš osim ako nekim cudom ne dodjem do Essence Ts-a. :)Ovo veliko pakovanje se bas bas isplati.

    ReplyDelete
  9. Obozavam taj gelirani izgled noktiju koji pruza Seche Vite TC :) Da, da...svi znamo za stetne sastojke koje sadrzi, ali ja se preterano ne opterecujem oko toga, i ne smeta mi njegov miris. Jedini sto me jako nervira je to povlacenje laka. Bas sam pisala o tome, jer nigde pre nisam procitala da se iko zali na to, evo prvi put kod tebe. Drago mi je da nisam jedino ja to primetila. Cak sam mislila da sa mojom bocicom nesto nije u redu :D Nazalost, meni svaki lak povuce, i ne znam zaista sta je razlog ;) Za sad ne planiram da ga menjam :) Gde si kupila to veliko pakovanje?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Povlači nažalost, ne često ali povlači...
      Veliko pakovanje sam uzela iz Nail Line-a ali zvaničan distributer je Alexandar cosmetics iz NS.

      Delete
  10. I ja koristim SV. I da, povlaci mi lak ali sada sam se vec navikla da oblazem ivice i vise nema problema.
    Ono sto mene u poslednje vreme nervira kod njega je to sto mi lak dobije neki zamagljeni izgled :( nema vise sjaja vec izgleda kao kad stavite kremu za ruke pa nokti ne upiju
    Planiram da probam i Mavalu sto pre

    Ono sto me kod SV odusevljava je ta brzina susenja. MIslim da u tome nema konkurenciju

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hm a što li ti tako pravi... možda je ostao trag nekog laka pa se zamuljalo?

      Delete
    2. Nije se zamuljao. Bas pazim na to jer sam prethodnu bocicu tako upropastila crvenim lakom. Sad uvek cistim cetkicu ubrusom dok mazem
      Mislim da niko nema ovaj problem kao ja :(

      Delete
    3. Uh stvarno mi onda ništa ne pada na pamet kao uzrok?!
      Inače, uvek držim papirić pored sebe pa kada namažem nokat pređem četkicom po njemu da budem sigurna da je čista, možda i tebi to bude lakše umesto ubrusa :*

      Delete
  11. Lakiram nokte već stoljećima, ali jaaaaaako rijetko stavljam nadlak i baš sam jučer kupila neki Catrice i zamisli - jutros nalakiram nokte i zaboravim na top coat! :D a drugi put ću se pokušat sjetit!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jednom kada uđeš u štos tj. kada otkriješ onaj koji ti odgovara - nema nazad :D
      Ja više ne mažem bez ovog tc nokte, jedino su bez njega kada pravim swatcheve ali čim poslikam, odmah ga nanosim :)

      Delete
  12. Ja sa nedavno dobila jedan Sece i moram priznati da sam odusevljena! Bolji je cak i od Essence BTGN TSa! Mislila sam da TS brzo susi ali ovo je fantazija! Oba jednako povlace lak, jedino ne znam kako da crtam po noktima a da mi ne povuce sve... :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mnoge koje su probale i jedan i drugi, kažu da im je ipak bolji SV :)

      Delete
  13. Preporucujem Essie no chips ahead.

    Ivana :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ivana, hvala ti na preporuci, zapisujem :*

      Delete
  14. Ja ti preporučujem Eveline 3u1 jer se lak nakon njega toliko sjaji da je to nešto nevjerojatno :D

    ReplyDelete
  15. Nakon što si pomenula oblaganje ivica setila sam se da sam htela da te zamolim i predložim da malo pišeš i samom postupku lakiranja, jer uvek to savršeno obaviš.

    I da dodam još da je zeleni skidač laka fantastičan, čak bolji od Zoya remover + :) zatim Start to Finish i Alverde serum! Hvala na preporukama!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nema na čemu, baš mi je drago da si zadovoljna :*

      Hoću, čim navatam nekoga da mi pomogne da slikam taj postupak, vrlo rado ću pisati i o tome :)

      Delete
    2. Super, hvala :*

      Delete
  16. Meni je taj izgled besprijekornih geliranih noktiju predivan. Na dnevnoj bazi mi netko komplimentira nokte zahvaljujući Seche Viteu. OBOŽAVAM ga!!! Osim toga, zahvaljujući njemu imam i redovno nalakirane nokte jer se strašno brzo suši, a ja nemam vremena za duge manikure jer uvijek mažem nokte prije spavanja, a ne podnosim otisnute plahte na njima. Tako da ja DEFINITIVNO dajem svoj glas za Seche Vite...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, sjajan e upravo iz tih razloga i mogu da potvrdim za komplimente, čak i od onih koji znaju da su moji prirodni, umeju čak i oni da se prevare :)

      Delete
  17. :D
    Nikad nisam vidjela ovoliki Seche Vite :))

    Inače, potrošila sam valjda 5 bočica, odlična stvar :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Daaaaa, valjda ste do sada shvatile da sam megaloman :D
      Pošto sam i ja potrošila nekoliko, odluka je pala na ovo veće pakovanje jer mi je bilo isplatljivije.

      Delete
  18. Gde kupujes Seche? Po ovoj nalepnici na poklopcu mi se cini kao da je kupljen u Aleksandar Cosmetics-u?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, oni su im generalni zastupnici ali ja sam ovaj poručila iz Nail Line-a.

      Delete
  19. Višak u novčaniku? Naučna fantastika :D
    Seche Vite mi je pomoć u nuždi, ali ipak najviše volim Top Sealer.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha, ja i kada imam ''višak'' razmišljam kako da ga se ''oslobodim'' :D

      Delete
  20. Nisam probala Opi, ali imam i Seche i TS. Nisu mnogo različiti, i jedan i drugi i povlače lak i zgusnu se. Ipak sam uzela veliko pakovanje Sechea, jer se baš isplati, ali ga još nisam otvorila dok potrošim načete bočice i kupim Restore.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, tao sam i ja prvo koristila tu manju i otvorila da dosipam i meni je lakše direktno, nekako mi ne prolazi kroz onaj levak, možda sam ga pogrešno otfikarila?
      Inače mislim da ovo veće ne može baš da se zgusne jer ga ne otvaramo često, samo kod presipanja... i super je što ne moraš celu bočicu da napuniš kako se ne bi zgusnulo na pola. Ja tih problema nemam jer lakiram skoro svaki dan pa se brzo troši plus ga delim sa sestrom a nekada i mama koristi.

      Delete
  21. ja sam fan top sealera, i ne uzimam ništa drugo i nadam se da ga nikad neće povući. to je moj sveti gral. a još i nema toluen i ne smrdi, a suši brzinom svetlosti. posle 5 min perem sudove, posle 10 kosu i no prob.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eh uvek me ubacite u mašinu da mislim o njemu :D super je kada možeš da ga nabaviš!

      Delete
  22. Hvala na recenziji, uvek sam u potrazi za dobrim top coatom. OPI preskačem, a ipak ću i SV, sad sam u fazi da biram zdravije proizvode. Koristila sam onaj čuveni Essence, sad ga više nemam, a ne znam ni koji da kupim, možda probam Mavalu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pogledaj po komentarima, bilo je još preporuka :*

      Delete
  23. imam malo seche vite u jednoj bočici i ima bas jaki miris. sad neznam kakav je inaće jer je bočica iz vana skroz srebrene boje pa mi je tesko vidit jeli promjenio boju

    ReplyDelete
  24. Ja bas i ne volim gelirani izgled koji daje Seche, pa ga nisam probala, probala sam slican Essence i u principu mi se ne dopada. Ali tu je u zalihama kad zatreba, u zurbi i sl. Kao i jos nekoliko raznih drogerijskih, al inace top coat najcesce ne koristim, najvise volim sjaj koji lakovi sami imaju, pogotovo simerasti i neki specificni finisi, kod kojih mi najcesce top coat 'ubije' finis. Eto, elaborat :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joj jeste, u pravu si, nekim lakovima je greota dodavati tc!

      Delete
  25. nisam nikad još probala top coat, možda jednom se i na to odvažim.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Za sitacije kada žuriš je nezamenljiv :)

      Delete
  26. Joj, ovo meni treba! Danas sam namazala lak i mnogo mi se dopala boja, ali mi se skroz skarabudžio jer nisam mogla da čekam da se osuši dobro, treba mu čitava večnost :@

    ReplyDelete
  27. Oink, prasence drago! Kako je lep Seško Kabinetko!
    Ni meni nije uspevalo presipanje uz pomoć levka (realno,sad kad vidim da nije ni tebi, sve sam ubeđenija da je beskoristan), nego sam isto lepo direktno, i super, nije bilo nikakvog prosipanja.
    :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oink, oink!
      Jao baš mi je drago što si se oglasila, znači definitivno su omašili sa tim levkom :( super je stvar što se makar lepo i bez prosipaja sipa i bez njega, eto makar to :)

      Delete
  28. Meni je opi bio prvi TC i meni je odlican, lak mi duze traje sa njim nego sa seche,bocica mi je pri kraju i uzecu ga ponovo :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ej baš lepo :)
      Meni je krivo što mi ne odgovara jer OPI obožavam :)

      Delete
  29. ako si zadovoljna sa seche onda definitivno trebaš probati essenceov btgn nadlak, kvaliteta im je ista a ovaj potonji sto puta jeftiniji ;)

    ReplyDelete
  30. od brzosusecih sam probala seche i essence i oba su mi odlicna! seche me nervira jer mi ponekad povlaci lak, a essence jer mi se brze krza... tako da vise volim seche da ga povuce nego da idem sva iskrzana -.- :D

    ReplyDelete
  31. SV je fenomenalan!!! godinama koristim Opi Rapid dry top coat i danas sam prvi put kupila SV (zahvaljujuci tebi Prase :)) i odusevljena sam!!

    ReplyDelete
  32. Ja sam pre dva dana namazala seche vite(prvi put,bila presrecna i puna ocekivanja) a zatim mi se posle dva dana lak bukvalno ogulio sa kaziprsta.Bas sam se razocarala jer sa btgn top coat-om mi lak traje 5-6 dana,no dzaba i to kad ni njega nema vise u ponudi :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uh, baš bezveze :(

      Čekaj, zar se nije pojavio neki reformulisani BTGN?

      Delete
    2. Da,na taj sam zapravo i mislila,"high gloss" varijanta.Kupila sam ga jesenas(dve bocice srecom) u DM-u i nakon toga ga vise nisam videla :( Ne razumem uvoznike,distributere ili koga vec?! Razmisljala sam i o OPI-ju,ali kad si napisala da se sporo susi i ne daje "onaj"sjaj...ne znam.Aaa mukice,mukice :(

      Delete
    3. Uh i mene izluđuju takve odluke uvoznika/distributera! A da probaš Essie Good to go? Mnoge ga hvale, ja nisam probala a sada je i na sniženju u DM-u :)

      Delete