Friday, August 16, 2013

Chapel Of Love


Oink, oink dragi moji!

Evo me napokon da se oglasim! Konačno sam se ponovo dočepala aparata, vreme se promenilo i mnogo je prijatnije, tako da se vraćam starom ritmu i mogu Vam reći da sam se jako uželela pisanija i fotkanja! 
Ovo vreme sam iskoristila da mackam neke nijanse koje sam Vam već predstavila pa me je to dodatno radovalo - trošim zaista svoju kolekciju hi hi hi! No, da pređemo na recenziju jednog laka koji mi je u svakom smislu drag a nadam se da će se i Vama dopasti...






COL je lak iz jedne davne kolekcije, tačnije Las Vegas kolekcije za proleće 2003. godine. U pitanju je jedna jako nežna i topla pink nijansa koja u sebi sadrži zlatni i pink diskretni shimmer. Na Suncu se jasno vide obe boje shimmera a sama boja poprima i koralne tonove dok u hladu i zatvorenom imamo jednu srednju pink nijansu sa blagim zlatnim sjajem koji deluje poput najnežnije glazure. Vrlo diskretno i vrlo otmeno, nema ništa vrišteće u sebi.



Formula je nešto tanja i za moj ukus ipak zahteva tri sloja (a toliko je i na slikama) koja se srećom jako brzo suše i jako lepo nadograđuju. Takođe, završnica je visokog sjaja.
Najiskrenije, nisam sigurna da li je ovaj lak još uvek u standardnoj postavci jer ne pronalazim informacije na internetu. Svakako se smatra raritetom kod nas jer ga do sada nisam videla ni u jednoj apoteci. Svoj primerak sam nabavila u Nail Line-u.

Da li Vam se dopada ovaj lak simpatičnog naziva?

Do novog druženja,
ljubi Vas sve Prase!

52 comments:

  1. Bas je lepa boja, i lepo stoji na tvojim noktima :)

    ReplyDelete
  2. Prasence, predivan je! Taman je boja baš moja :D

    ReplyDelete
  3. Predivna nijansa! Mene je u prvi mah podestio na Suzi's Hungary Again. Bolje rečeno svetlija varijanta Suzi.
    Nego mene nešto interesuje Prase pošto si ti iskusna Opi loveerka. Da li postoji razlika u formuli izmedju starih lakova kao sto je ovaj npr i novih? U svojoj opsesiji OPI lakovima čitala sam dosta ovih dana da postoji razlika u kvalitetu i da je ista značajna. Jel to istina? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, na prvi pogled se čine slični ali zapravo SHA je skoro pa neon a ova je dosta mirnija nijansa.
      Što se tiče formula, zavisi od kolekcije do kolekcije. Neke su fantastične, neke ''tanje'' ali u principu sa maksimalno tri sloja u najgorem slučaju imamo super prekrivanje. Videla si i sama da je brzina sušenja fascinantna tako da mene ti slojevi ne brinu. Jedina bitna razlika je u četkici, pre je bila tanja a sada je jedna od najsavršenijih na tržištu :)

      Delete
    2. Hvala Prase na odgovoru!
      Brzina sušenja me je dodatno privukla ovom brendu, pored naravno božanstvenih nijansi to die for. Lakovi koje ja imam su svi iz novih kolekcija, a pošto kažeš da je ćetkica bolja, držaću se novih kolekcija. Naravno, koliko budem mogla :)

      Delete
    3. Nije strašna ni stara, naravno ukoliko ti se dopadne neki iz starijih kolekcija :)

      Delete
  4. Mnogo mi se dopada kako ti stoji.

    ReplyDelete
  5. Uh, što je lep! :) Ali mene uvek oduševe sličice prasića i kako se svaka uklapa sa imenom laka! :D :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nekada nije lako da se nađu ali uvek se potrudim :*

      Delete
    2. Moram i ja da dodam, da i mene sličice oduševe svaki put!

      Delete
  6. Divan je! Slike sa sunca su ti fantasticne. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala, meni se nešto sada učinile pomalo bezveze u odnosu na prethodne :)

      Delete
  7. Obozavam ovakve boje :)

    http://itsmetijana.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Mnogo je lep. Bas tvoja bojica :)

    ReplyDelete
  9. Mnogo volim ovakve lakice ;) Tako je nezna bojica <3

    ReplyDelete
  10. Bas ti lepo stoji.. Nekako je nezan :)

    ReplyDelete
  11. Još jedan koji moram staviti na WL jer ti jednostavno ubijaš OPI lakovima, a ja nemam niti jedan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :D
      Nadam se da ćeš se uskoro počastiti sa jednim :*

      Delete
  12. Divan je! A inače, ove nijanse lakova su ti moje poimanje "nude" nijansi. Ne volim one prave nude bež nijanse, a kako volim u 99,99% slučajeva isključivo crvene i roze nijanse, volim i ove, njih ubrajam u nude roze! ;) :D
    Ne rugaj se, ponekad sam Mrs. Dalton što se tiče nijansi! :))))))))))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Savršeno sam te skapirala :*
      Za tebe i ''Lenka boje'' ovo je zaista nude varijanta :)

      Delete
  13. Cim sam ga videla na instagramu, znala sam da moram da ga posedujem :D Boze, presavrsen je, naci cu ga pa makar prevrnula Beograd :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uvek možeš proveriti u NL, nadam se da ćeš ga uloviti :*

      Delete
    2. Zbog tebe se zaljubih u ovaj lak i naaapokon sam ga, na moju ooogromnu radost, i nabavila :) Moram da ti se pohvalim, znam da ce ti biti drago :*

      Delete
    3. Mnogo mi je drago što si ga našla i što si se javila! Presrećna sam sada i ja, jipiiiiii <3

      Delete
  14. Mnogo volim ovakve boje, a šimer je savršen!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mnogo je lep, diskretan a opet efektan :)

      Delete
  15. Prvo da pohvalim preslatku sličicu na početku, ona dva praščadi su jednostavno neodoljivi :))

    A što se tiće laka i tvojih noktiju, što reći nego predivno !


    ReplyDelete
  16. Ono kad trazis izgovor i kazes: "E baš ovakvu nemam" :D.
    Stalno u šali sve nešto komentarišem, ali vrlo je lepa i uklopiva boja, da ne kažem za mene "praktična" - osećam se kao domaćica :D.

    ReplyDelete
  17. Sve ti boje lepo stoje :) Prelep je :)

    ReplyDelete
  18. lepo, jako lepo :)
    a i naziv mi se dopada :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Naziv je sada potpuno u tvom stilu pa ako treba ''nešto pozajmljeno'' javi se <3

      Delete
  19. Lovely nail polish! :)

    ReplyDelete
  20. Skroz (za mene) neobična i prelepa boja, do sad nisam videla takvu...

    ReplyDelete
  21. E ovaj je zaista divan... divan.....

    ReplyDelete
  22. Bozanstvena nijansa, fino se presijava na suncu :)

    ReplyDelete