Monday, March 31, 2014

Oinkgram #march


Pozdrav dragi moji!

Poslednji dan u mesecu je rezervisan za moju retrospektivu istog kroz sličice koje sam sa Vama delila na Instagramu. Iskreno, ovaj mesec mi i nije nešto bio naklonjen ali ću ga pamtiti po rođendanima dragih ljudi kojih je bilo dosta.






Prvi dan u mesecu je obeležen slušanjem opere




Slatkiši su obeleželi 8-mi mart!




Sestra i zet su mi našli raritetan primerak i zet koji me oponaša dok mi šalju sliku kao dokaz o ulovu :)




Preporuka - fantastična krema za ruke!




Sajam ''Svet lepote''




Ulov sa istog <3




Pomoćnik Đole <3




Nebo iznad Ade





Beskrajno simpatičan psić <3




Na kioscima je fantastičan izbor knjiga Vulkan izdavača za samo 299 rsd




Nas dvoje smo čekali moju najbolju drugaricu da se spremi za rođendansku zabavu <3




Novi Macho <3






Kako je protekao Vaš mesec mart? Ima li nešto što bi izdvojili kao podsetnik na njega?

P.S. Ne dajte se prevariti sutra ;)

Do novih redova,
ljubi vas sve Prase!


20 comments:

  1. Vidi se da ti je mart bio lep :) I meni je, samo ne mogu da verujem da je skoro gotov :D

    ReplyDelete
  2. od ceka je novi macho? znam da je to pogresno pitanje na blogu koji je posvecen lakovima za nokte, ali nisam mogla da odolim :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nikako nije pogrešno pitanje - u ovom postu pričamo o svemu drugom :)
      Macho u sredini ima taj beli deo koji ima mentolast ukus i koji generalno daje aromu koja me podseća na ''After eight'' čokoladice :)

      Delete
  3. Pomoćnik Đole i šveca+ zet: lovci Alkatraza su pobedili.

    ReplyDelete
  4. Odlicne slicice. Zet bi mogao da pocne da se bavi reklamiranjem lakova. LOL. A sladoled....mmmm...

    Fabulous 30s

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moram da priznam da jedino zet odistinski razume i podržava moje ludilo :)

      Delete
  5. Svaka čast lovcima, Alkatraz je stvarno kapitalni ulov! :) Sledeći mesec će biti još bolji sigurno, a ide i sajam... :))))

    ReplyDelete
  6. Pomoćnik Đole :D

    Vidim da si imala predivan mjesec a i puno divnih noktića na našu radost :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala <3
      I ja sam se zaželela redovnosti :)

      Delete
  7. Macor ti je divan :) Moram da priznam da mi se najvise dopada slika sa ferrero rocher :D

    ReplyDelete
  8. opet mi je Djole, muško - žensko favorit :)

    ReplyDelete
  9. Đole! <3 krasne fotkice!

    ReplyDelete
  10. Đole zvjerka i zet za pet <3

    ReplyDelete